poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Administrator Nieruchomości (Rejon Wrocław)
Zakres czynności:
- administrowanie przydzielonych budynków, obiektów oraz gruntów
- dbanie o utrzymywanie obiektu w stanie niepogorszonym oraz stała kontrola stanu technicznego obiektów oraz wszystkich znajdujących się na ich terenie urządzeń i instalacji
- bieżący nadzór na koordynacją prac służb technicznych na obiektach
- w przypadku awarii instalacji lub urządzeń technicznych podejmowanie działań mających na celu usunięcie zagrożenia dla ludzi i mienia oraz stosowanie niezbędnych środków zabezpieczających i naprawczych oraz zapewnieniu prawidłowej reakcji serwisów
- w przypadku awarii kluczowych systemów i urządzeń nadzór nad zapewnieniem prawidłowej reakcji serwisów technicznych
- przygotowanie materiałów do zlecenia robót wynikających z protokołów konieczności i awaryjnych
- bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. z dostawcami mediów, usług komunalnych, dzierżawcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości w zakresie przestrzegania zapisów tych umów
- bieżący nadzór nad wykorzystywaniem administrowanych nieruchomości
- udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości
- nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości, w tym zgłaszanie konieczności usunięcia usterek i awarii oraz potwierdzanie faktu wykonywanych usług zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną i kosztorysową na powierzonych do administrowania nieruchomościach
- bieżące prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego dla każdego administrowanego obiektu zgodnie z wymogami prawa budowlanego, prowadzenie i przechowywanie właściwej dokumentacji technicznej
- bieżący nadzór nad terminowym wykonywaniem, wszelkich niezbędnych przeglądów okresowych, wymaganych prawem
- aktywny udział w przygotowywaniu SIWZ do przetargów na poszczególne branże
Mile widziane:
- predyspozycje do wykonywania we własnym zakresie drobnych napraw konserwacyjnych
- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji wodno-kanalizacyjnej
Wymagania:
- wykształcenie wyższe lub średnie
- doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami (min. 3 lata doświadczenia)
- znajomość przepisów prawa (Ustawa o gospodarowaniu nieruchomościami, Prawo budowlane, Ustawa o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminnym, Ustawa o własności lokali)
- umiejętność organizacji pracy własnej
- umiejętności analityczne
- umiejętność pracy w zespole
- odporność na stres oraz wysokie umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
- wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i samodzielność
- znajomość MS Office (mile widziana znajomość Norma Pro i/lub AutoCAD)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (skaner, fax, ksero)
Oferujemy:
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w stabilnej firmie z bogatymi tradycjami
- udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP
- atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.