Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
Administrator korespondencji mailowej z niemieckim - praca zdalna
Miejsce pracy: Siedlce, RadomOpis stanowiska:
- Odpowiadanie na przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z korzystaniem z konkretnej marki urządzeń,
- Dostarczanie wysokiej jakości standardów obsługi klientów,
- Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań,
- Współpracowanie z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
Profil kandydata:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1),
- Odpowiednie zaplecze techniczne do pracy z domu np. dostęp do internetu,
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane),
- Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność samodzielnego i efektywnego zarządzania zadaniami.
Nasz Partner Biznesowy oferuje:
- Praca zdalna z domu w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów,
- Jasno określona ścieżka kariery,
- Od ekspertów naszego klienta nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie,
- Poza wynagrodzeniem otrzymasz szeroki pakiet dodatków pozapłacowych.