Carrywater jest firmą konsultingową, która od ponad 20 lat skutecznie wspiera organizacje w definiowaniu i osiąganiu celów operacyjnych i strategicznych. Doradzamy w obszarach biznesowych, organizacyjnych i IT wykorzystując kompetencje i doświadczenie w zarządzaniu projektami, doskonaleniu procesów oraz skuteczne dostarczanie rozwiązań IT dla przedsiębiorstw.
Jedną z naszych linii biznesowych jest INTERIM – outsourcing kompetencji , która koncentruje się na dostarczaniu zasobów i zespołów wykonawczych do przedsięwzięć projektowych, w tym w szczególności do wdrożeń rozwiązań IT, realizowanych przez naszych klientów. W związku z rozwojem działalności Carrywater w tym obszarze poszukujemy ambitnej osoby na stanowisko:
Administrator IT – obszar Compliance
Miejsce pracy: KrakówGłówne zadania:
- uczestnictwo projektach bankowych ze szczególnym uwzględnieniem projektów obszaru Compliance;
- administrowanie aplikacjami bankowymi i bazami danych;
- wsparcie użytkowników aplikacji w ramach II Linii Wsparcia Service Desk;
- współpraca z dostawcami oprogramowania przy utrzymaniu systemów oraz planowaniu ich rozwoju;
Wymagania :
- praktyczna znajomość języków skryptowych (PL/SQL, TSQL);
- praktyczna znajomość systemu MS Windows 2008 2012 serwer;
- doświadczenie w administracji baz danych Oracle i/lub MS SQL;
- umiejętności analitycznego myślenia;
- dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
- umiejętności dobrej organizacji czasu pracy;
- znajomość podstaw programowania;
- wykształcenie wyższe, preferowane nauki ścisłe i ekonomiczne;
- podstawowa znajomość zagadnień sieci opartych na TCP/IP;
- znajomość podstaw księgowości bankowej;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- wysoka odporność na stres
- chęć pokonywania wyzwań
- samodzielność
- umiejętność szybkiego uczenia się
- kreatywność
- wielozadaniowość
- precyzja w działaniu
- gotowość do pracy w różnych godzinach
Mile widziane:
- znajomość .NET;
- znajomość IIS;
- znajomość SOA IBM MQ;