Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Administrator IT (m/k)
Miejsce pracy: CeceObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- zapewnienie sprawnego działania usług dostępnych dla użytkowników (administrowanie, modyfikowanie, monitorowanie poprawności działania, usuwanie usterek i ich przyczyn),
- zapewnienie sprawnego działania usług wewnętrznych działu informatyki - serwerów, sieci LAN, sieci telefonicznych, sieci WAN,
- pomoc i zastępowanie w obowiązkach pracownika zapewniającego sprawne działania usług - zakupy IT, intranet, drukowanie, faksowanie itd.,
- nadzór nad przestrzeganiem zasad i procedur informatycznych i telekomunikacyjnych,
- współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego.
Wymagania:
- wykształcenie informatyczne,
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w administracji usługami Windows, Active Directory, Exchange,
- doświadczenie w systemach backupu,
- doświadczenie w administracji i utrzymaniu infrastruktury sieci LAN/WAN,
- znajomość SAP i środowiska Windows,
- język angielski na poziomie min. B2.
- pożądane cechy: pracowitość, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, zdolność strategicznego myślenia.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u pracodawcy,
- wysokie wynagrodzenie,
- niezbędne narzędzia pracy,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.