#

Administrator IT + Helpdesk

DAG s.c.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Firma DAG S.C. zatrudni pracownika na stanowisko Administrator IT + Helpdesk

 

Wymagania:

  • Znajomość systemów rodziny Windows, a w szczególności konfiguracji domeny, usług i protokołów sieciowych TCP/IP, PPPoE itd.
  • Umiejętność diagnozowania i usuwania problemów w w/w zakresie.
  • Znajomość konfiguracji i diagnostyki sieci LAN, protokołów sieciowych.

 

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe ew. technik informatyk z zamiłowaniem do komputerów, chętnie student studiów zaocznych lub wieczorowych.

 

Zadania:

  • Administracja i utrzymanie zasobów oraz helpdesk dla naszych klientów, u których realizujemy outsourcing IT m.in. administrowanie domeną Windows Server 2012 R2 (Active Directory), zapewnienie sprawnego funkcjonowania sieci, wsparcie i pomoc techniczna dla klientów sieci, sprawowanie opieki i prowadzenie rejestru urządzeń i zasobów sieciowych, diagnozowanie i usuwanie problemów w funkcjonowaniu sieci, drobne prace administracyjne, aktualizacja www. Ponadto wykonywanie instalacji internetu u klientów (ethernet, wi-fi) oraz radiolinii.

 

Mile widziane:

  • Znajomość routerów Mikrotik
  • Znajomość serwerów Linux
  • Uprawnienia do pracy na wysokości
  • Prawo jazdy

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą rodzinną z pięknym biurem 100 m od metra CNK. <br/>Od pon... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Elektronika / Telekomunikacja, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca IT - Kontrola jakości

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi