#

Administrator HR z językiem Francuskim / Niemieckim (k/m)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Wrocław, dolnośląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Administrator HR z językiem Francuskim / Niemieckim (k/m)

Miejsce pracy: Wrocław
5-26-52905
Wynagrodzenie: 4500 - 5500 PLN

Grafton Recruitment to jedna z największych w Europie niezależnych firm rekrutacyjnych z 35 biurami w 6 krajach. Grafton Recruitment jest dostawcą kompleksowych rozwiązań rekrutacyjnych z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży. Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy korporacyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Administrator HR z językiem Francuskim / Niemieckim (k/m)
Lokalizacja: Wrocław

Zakres Obowiązków:
- Punkt kontaktowy dla pracowników klienta, działów HR w kwestiach kadrowo-płacowych, takich jak nowy wynajem, wypowiedzenie, urlop, świadczenia, potrącenia, czas i frekwencja
- Rozstrzyganie zapytań mailowych i telefonicznych klientów w określonym terminie
- Posiadanie wiedzy o systemach łączności (CRM)
- Przygotowywanie i prowadzenie ewidencji i raportów dotyczących płac
- Obieg dokumentów i procedur pracy

Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka Francuskiego / Niemieckiego
- Komunikatywny język Angielski
- Mile widziane ukończone studia z kierunków takich, jak: Rachunkowość/ Finanse / Matematyka / Administracja / Studia Lingwistyczne
- Umiejętności analityczne oraz procesowe
- Podstawowa znajomość pakietu MS Office
- Zorientowanie na klienta
- Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem

Korzyści:
- Pakiet medyczny dla pracowników i ich najbliższej rodziny
- Karta Multisport
- Pakiet ubezpieczeń na życie
- Wsparcie równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym (Work-life balance)
- Szkolenia, możliwość osobistego rozwoju w firmie
- Pakiet Wellness

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi