Administrator ds. zobowiązań
Opis zadań:
- Rejestracja danych dostawców
- Zarządzanie kodowaniem faktur dostawców oraz administracja przepływu zatwierdzeń faktur,
- Zapewnienie prawidłowego przechowywania faktur w systemie księgowym
- Ścisła współpraca z zewnętrznymi działami w celu rozwiązywania kwestii związanych z fakturami i płatnościami
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości lub finansów
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Nienaganna kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów
- Wysokie zdolności organizacji pracy własnej
- Znajomość komputera w zakresie MS Office oraz systemów takich jak IFS, SAP oraz Oracle
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym środowisku
- Prywatna opieka medyczna
- Karta multisport
- Ubezpieczenie na życie
- Dodatek urlopowy
- Imprezy firmowe
- Stałe godziny pracy (8-16)
Aplikacje:
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV poprzez przycisk Aplikuj.
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Jeżeli jesteś zainteresowany przyszłymi procesami rekrutacyjnymi bez konieczności ponownej aplikacji na stanowisko zamieść w swoim CV następującą klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych przez podmioty Grupy Adecco (t.j. Adecco Poland Sp. z o.o., Adecco Staffing Sp. z o.o., Adecco Consulting Sp. z o.o. Modis Polska Sp. z o.o.) w celach przyszłych rekrutacji"
Numer referencyjny: AN/SZN/04.18