Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Administrator ds. Zarządzania Kontraktami
Miejsce pracy: Kraków
Co zyskasz pracując z nami?
Konkurencyjne warunki wynagrodzenia;
Zatrudnienie bezpośrednio u klienta w międzynarodowej korporacji;
Jasno określona ścieżka zawodowa - ekspercka lub liderska;
Profesjonalny program szkoleniowy, dodatkowe zajęcia z języka obcego;
Wysokie, międzynarodowe standardy pracy i praca wśród ekspertów.
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
Obsługa pracowników tymczasowych w UK - część administracyjna odpowiedzialna za przyjmowanie kandydata do pracy, weryfikacja dokumentów;
Kwestie On-boardingu oraz extension management;
Stały kontakt z managerami, kandydatami oraz dostawcami;
Sporządzanie raportów.
Czego od Ciebie oczekujemy?
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego C1;
Obsługi komputer: pakietów MS Office, Excel;
Wysokiego poziomu dokładności;
Umiejętności priorytetyzowania zadań oraz bardzo dobrej organizacji pracy;
Mile widziane doświadczenie w pracy w korporacji.
JEŻELI JESTEŚ ZAINTERESOWANY OFERTĄ ZAPRASZAM DO APLIKOWANIA!!!
Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: AZK/03/2018/KRK
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?