#

Administrator ds. utrzymania infrastruktury klienta

CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.

Katowice, Sosnowiec, Chorzów, śląskie

CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.

CBRE to największa na świecie firma doradcza i inwestycyjna działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych (pod względem przychodów za rok 2014), a także jedna z 500 wiodących firm świata według rankingów magazynu Fortune oraz agencji ratingowej Standard & Poor’s. CBRE, z siedzibą główną w Los Angeles, zatrudnia około 52 000 pracowników i obsługuje inwestorów, właścicieli oraz najemców nieruchomości w ponad 370 biurach na całym świecie (nie wliczając firm stowarzyszonych i partnerskich). Zakres usług świadczonych przez CBRE obejmuje: doradztwo strategiczne w zakresie inwestycji i wynajmu, usługi korporacyjne, usługi zarządzania nieruchomościami oraz projektami, administrację firm, bankowość hipoteczną, wyceny, usługi deweloperskie, usługi zarządzania inwestycjami oraz usługi konsultingowe i analityczne.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej strony www.cbre.com

Nasz dział zarządzania infrastrukturą biurową/przemysłową Global Workplace Solutions, z centralnym biurem przy ul. Krakowiaków 50 w Warszawie, aktualnie poszukuje dla naszych Klientów kandydatów na stanowisko:

Administrator ds. utrzymania infrastruktury klienta

Od: CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Katowice, Sosnowiec, Chorzów

Opis stanowiska:

  • Odpowiedzialność za jakość, bezpieczeństwo i koszty wszystkich usług dotyczących lokalizacji Klienta
  • Funkcjonowanie jako osoba pierwszego kontaktu w związku z usługami FM
  • Zapewnianie przestrzegania wymagań i wytycznych dotyczący BHP, w tym ocen ryzyka dla personelu, podwykonawców i gości
  • Odpowiedzialność za zarządzanie podwykonawcami i dostawcami usług FM (soft & hard services)
  • Zapewnienie pełnej obsługi recepcji witanie i pomoc dla wszystkim gościom biura
  • Zarządzanie recepcją, dbanie o codzienne obowiązki związane z pracą biura
  • Zapewnienie profesjonalnego zarządzania oraz obsługi sal konferencyjnych
  • Koordynacja i dystrybucja korespondencji
  • Organizacja i archiwizacja dokumentacji
  • Współpraca z Klientami i lokalnymi partnerami dostaw w przypadku wydajności, zobowiązań umownych oraz zarządzania dostawcami
  • Odpowiedzialność za zadowolenie klienta za wszystkie usługi zarówno miękkie, jak i techniczne
  • Optymalizacja zasobów biura, dostawców oraz usług CBRE
  • Zapewnienie zgodności wszystkich czynności związanych z umową są zgodne z wymaganiami CBRE, Klienta i prawa dotyczącymi BHP, zarządzania jakością, polityki ochrony środowiska
  • Zapewnienie wdrożenia oraz utrzymania systemów BHP na obiekcie Klienta
  • Wsparcie i zarządzanie projektami FM

 

Wymagania od kandydatów:

  • Biegła znajomość j. polskiego oraz j. angielskiego
  • Doświadczenie w outsourcingu usług zarządzania nieruchomościami w zakresie serwisów miękkich (recepcja, sprzątanie, ochrona) oraz technicznych
  • Biegła znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • Silne ukierunkowanie na kulturę obsługi Klienta
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Umiejętność pracy wg własnej inicjatywy, praca pod minimalnym nadzorem
  • Elastyczność i umiejętność adaptacji do zmieniających się potrzeb biznesowych
  • Umiejętność samodzielnej motywacji, zorientowanie na osiąganie celów, zarządzania i priorytetyzacji zleceń oraz właściwego adresowania problemów i ewentualnych konfliktów

 

Oferujemy:

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Benefity w ramach funduszu socjalnego
CBRE Corporate Outsourcing Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi