W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Administrator ds. szkoleń i rozwoju
Miejsce pracy: PoznańFirma zlokalizowana w Poznaniu poszukuje kandydatów z biegłym j. angielskim na stanowisko Administrator ds. szkoleń i rozwoju
Obowiązki na tym stanowisku:
- wsparcie działu HR (np. koordynowanie kalendarzem spotkań, organizacja konferencji)
- organizowanie planów szkoleń oraz programów rozwojowych dla pracowników
- analizowanie danych i przygotowywanie raportów
- nadzór nad organizacją i przebiegiem szkoleń
- inne zadania administracyjne zlecone przez przełożonego
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)
- doświadczenie w administracji lub HR
- wykształcenie wyższe (min. licencjat)
- praktyczna znajomość Microsoft Excel
- komunikatywność, zaangażowanie, umiejętności organizacyjne
Korzyści:
- zatrudnienie w oparciu o UoP
- bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, kafeteria, karta lunchowa)
- premia finansowa
- szkolenie wdrożeniowe i rozwojowe
- komfortowe biuro zlokalizowane w Poznaniu