Opis stanowiska pracy
Zadania:
- planowanie rozmów rekrutacyjnych w różnych lokalizacjach na świecie
- administrowanie bazą danych
- kontakt telefoniczny oraz mailowy z kandydatami
- organizacja spotkań oraz wydarzeń rekrutacyjnych
- przygotowywanie prostych raportów i zestawień
Wymagania
Profil:
- wykształcenie wyższe
- płynna znajomość j. angielskiego
- roczne doświadczenie w obszarze administracji (mile widziane praktyki i/lub działalność w organizacjach studenckich)
Oferujemy
Międzynarodowe i dynamiczne środowisko
Otwartość i tolerancja
Szkolenia i rozwój
Równowaga praca vs. życie osobiste
Karta lunchowa
Spotkania integracyjne
Roczny bonus
Przekąski
Pakiet relokacyjny
Prywatne ubezpieczenie medyczne i dentystyczne
Przyjazna kultura organizacyjna
Zajęcia z języka polskiego dla obcokrajowców
Inicjatywy
Platforma benefitowa
Nieformalny dress code
Prezentacja firmy
McKinsey & Company is one of the world’s premier management consu...
McKinsey & Company is one of the world’s premier management consulting firms. In our new support model some support services are provided by our colleagues in our globally operating Shared Service Centers. One such location is Poznań,
established in 2011, with over 800 employees, providing services in the fields of Assistant Support, Finance, Human Resources and Business Presentations to McKinsey colleagues in the EMEA region.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/05/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Obsługa klienta, Praca Praca dla studenta