#

Administrator budynków placówki medycznej

BetaMed S.A.

Chorzów, śląskie

BetaMed S.A.
BetaMed S.A. BetaMed S.A. BetaMed S.A. BetaMed S.A. BetaMed S.A.
BetaMed S.A. jest największą firmą medyczną w Polsce zajmującą się pielęgniarską opieką długoterminową oraz wentylacją mechaniczną dla pacjentów niewydolnych oddechowo, zarówno w warunkach domowych jak i stacjonarnych w Chorzowie. Od 2021 roku jest częścią Air Liquide Healthcare - światowego lidera w dostarczaniu gazów medycznych oraz usług domowej wentylacji mechanicznej. Misją Air Liquide Healthcare jest ochrona zdrowia poprzez innowacyjne produkty i usługi medyczne oraz bieżące wsparcie pacjentów wymagających opieki.
Dołącz do nas!

Administrator budynków placówki medycznej

Miejsce pracy: Chorzów
BetaMed S.A.

 

W związku z nową inwestycją poszukujemy kandydatów na następujące stanowisko:

 

Administrator budynku placówki medycznej 

 

Miejsce pracy: Chorzów

 

Zakres obowiązków:

 

  • administrowanie infrastrukturą budynków placówki medycznej,

  • nadzór nad realizacją zleceń i prawidłowością przebiegu zadań inwestycyjnych, remontów, przeglądów itp.

  • budżetowanie oraz kalkulacja kosztów w zleconym zakresie,

  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych budynków,

  • organizowanie serwisowania i napraw obiektów, instalacji oraz sprzętu medycznego i innych urządzeń znajdujących się na terenie budynków,

  • badanie rynku i analizy, przygotowanie procesu ofertowania na usługi zewnętrzne oraz negocjowanie umów,

  • analiza zawartych umów i ich optymalizacja,

  • bieżący monitoring zabezpieczeń budynków,

  • raportowanie do wyższego zarządu,

  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie administrowania budynkami,

  • inne zadania zlecone przez zarząd

 

 

 

 

  • doświadczenie w obsłudze logistycznej budynku (media, umowy eksploatacyjne, wypełnianie wymagań prawnych itp.)

  • znajomość prawa w zakresie obsługi nieruchomości

  • umiejętność zastosowania wiedzy technicznej w praktyce

  • dobra organizacja pracy

  • umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne na wysokim poziomie

  • znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,

  • samodzielność i skuteczność w działaniu,

  • umiejętności organizacyjne,

  • wysoka kultura osobista,

  • silna motywacja do pracy i zaangażowanie,

  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie zawodowe w branży medycznej

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
BetaMed S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi