Zakres obowiązków:
• Obsługa biura i sekretariatu (odbieranie telefonu i faksu, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z firmami kurierskimi, obsługa konferencji, spotkań)
• Ewidencja i koordynacja obiegu dokumentów
• Wystawianie faktur w systemie
• Kontrola zgodności faktur dostawców usług z zamówieniem i wykonaną usługą
• Przygotowywanie zestawień i raportów wewnętrznych oraz na potrzeby Klienta
• Sprawdzanie delegacji krajowych pracowników
• Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
• Dobra znajomość systemów do fakrurowania (SAP)
• Umiejętność pisania pism urzędowych
• Doświadczenie na podobnym stanowisku, min 1 rok w dziale obsługi klienta w firmie handlowej lub dziale księgowości
• Wykształcenie wyższe licencjat lub średnie ekonomiczne
• Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
• Znajomość programów MS Office (Word, Excel)
• Osoba uporządkowana, dobrze zorganizowana, zmotywowana do pracy
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Prace na pełen etat 8-16
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Pozytywną atmosferę w doświadczonym zespole
DEKRA Praca Sp. z o.o. jest częścią niemieckiej firmy DEKRA AG, która ob... Rozwiń
Administratorem danych osobowych będzie Dekra Praca Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (30-644), ul. Puszkarska 9, KRS: 0000415384. Celem przetwarzania danych osobowych jest wzięcie udziału w jednostkowym procesie rekrutacyjnym, w ramach którego następować będzie ocena kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określ... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.