Jesteśmy firmą z wieloletnią tradycją, o ugruntowanej pozycji na rynku, dającą szerokie możliwości rozwoju. Skupiamy profesjonalistów z różnych dziedzin, wykonujących swoją codzienną pracę z zaangażowaniem i pasją. Wychodzimy z założenia, że najbardziej wartościowym kapitałem PWPW są jej pracownicy - to dzięki nim możemy realizować najtrudniejsze wyzwania biznesowe.
Administrator baz danych
Miejsce pracy: WarszawaJesteśmy narodowym producentem banknotów, dokumentów identyfikacyjnych i komunikacyjnych.
W portfelu produktowym naszej Firmy znajdują się również banderole akcyzowe, znaczki pocztowe, karty plastikowe, papier zabezpieczony, a także akcje i obligacje.
Oferujemy również usługi w dziedzinach tworzenia oprogramowania, integracji systemów, doradztwa teleinformatycznego, dostarczania zaufanych usług identyfikacji i certyfikacji elektronicznej oraz usługi zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku krajowym jak i zagranicznym.
Ze względu na produkty, jakimi są dokumenty i banknoty, należymy do grona przedsiębiorstw o strategicznym znaczeniu dla państwa.
Realizujemy także kontrakty na druk banknotów, dokumentów i papierów wartościowych w Europie, w Azji, Afryce oraz Ameryce Południowej.
Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko
Administrator baz danych (umowa o pracę)
Zakres głównych zadań realizowanych na stanowisku:
- szczegółowy nadzór nad prawidłową pracą systemów baz danych w PWPW S.A. w szczególności opartych na rozwiązaniach firmy Oracle,
- projektowanie i czynny udział w projektach informatycznych od strony baz danych,
- wdrażanie zmian w systemach informatycznych,
- usuwanie usterek i niesprawności urządzeń w celu utrzymania ciągłości działania,
- wykonywanie kopii i przywracanie danych,
- rozwój i wdrażanie skryptów PL/SQL oraz narzędzi do monitoringu i automatyzacji,
- identyfikacja oraz rozwiązywanie problemów z zakresu baz danych,
- analiza poprawności skryptów PL/SQL dostarczanych przez zespoły deweloperskie.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe techniczne (lub w trakcie studiów), kierunek informatyka,
- co najmniej 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- praktyczna umiejętność administracji oraz optymalizacji baz Oracle,
- praktyczna znajomość rozwiązań klastrowych baz danych Oracle
- znajomość systemów operacyjnych Linux Redhat,
- znajomość licencjonowania baz danych Oracle,
- umiejętność pisania skryptów PL/SQL oraz procedur,
- znajomość systemów monitorujących,
- obsługa procesu zakupów sprzętu i oprogramowania IT,
- udział w przygotowaniu i wdrażaniu nowych projektów,
- umiejętność zarządzania incydentami i problemami zgłaszanymi przez klientów wewnętrznych,
- umiejętność tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej zarządzanych systemów,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym,
- umiejętność szybkiego uczenia się,
- chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- profesjonalne i rzetelne podejście do obowiązków służbowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność,
- dyspozycyjność.
Dodatkowe, zalecane kwalifikacje:
- znajomość baz danych MS SQL, Postgress, DB2,
- znajomość systemów operacyjnych Windows,
- znajomość rozwiązań wirtualizacyjnych Vmware, Hyper-V, KVM,
- znajomość zagadnień normy ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27002,
- znajomość zagadnień ITIL v.3.x,
- udokumentowane praktyki oraz kursy zawodowe,
- proaktywność w rozwiazywaniu problemów, poświadczenie dostępu do informacji niejawnych.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Udział w ciekawych projektach,
- Indywidualną ścieżkę kariery,
- Dostęp do najnowszych technologii, narzędzi i szkoleń,
- Pakiet dodatkowych benefitów.