#

Administrative Assistant

ALTEN Polska

Kraków, małopolskie

ALTEN Polska
Wiele możemy napisać o tym, jaką firmą jest ALTEN Polska i dlaczego warto z nami współpracować. Cenimy jednak Twój czas, więc chętnie opowiemy Ci o tym na rozmowie rekrutacyjnej.

Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy ALTEN skupiającą na całym świecie ponad 28 000 wybitnych specjalistów z dziedziny Inżynierii oraz IT, którzy realizują najbardziej innowacyjne projekty technologiczne dla naszych Partnerów biznesowych (najnowsze samoloty pasażerskie? Jasne! Zaawansowane systemy dla największych korporacji? Oczywiście! To może jeszcze przemysł kosmiczny? Cóż…tak!). Zespół, który tworzymy, to profesjonaliści, którzy z zaangażowaniem i znajomością potrzeb rynku codziennie udowadniają, iż grupa ALTEN jest światowym liderem usług konsultingu inżynieryjno-technologicznego. W pracy bardzo ważna jest dla nas atmosfera, którą sami tworzymy. Zależy nam na dzieleniu się wiedzą, otwartości oraz pomysłowości.

Administrative Assistant

Od: ALTEN Polska
Miejsce pracy: Kraków

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok

Wykształcenie: Wyższe licencjackie

Branża: Praca Administracja / Sekretariat

ALTEN Polska

Description

Currently, we are looking for an Administrative Assisatnt who will carry out a project for our Client - an American data communication and telecommunication equipment provider

Main tasks

The Learning Support Administrator is responsible for performing a variety of tasks in support of Training Services training mission. Typical Learning Management System (LMS) administrative tasks are generally not seen or viewed by learners or other users of the LMS but require support. Areas of responsibility include but are not limited to support required to load and configure content, configuring roles and audiences, establish or maintain customer accounts. There are tasks that occur sporadically which require concentrated effort for some amount of time to modify or align content in the Learning Management System in support of data cleanup or data migration activities.

  • Triage and escalate cases to appropriate queues.
  • Perform administrative data entry to support data cleanup initiatives.
  • Assign Certification Credit or Enroll Partners en masse.
  • Move or realign content to new portfolios.
  • Capture Training Led Events for employees and partners. (Typically in large post sales kickoff sessions or sales conferences).
  • Load training history for returning users.

Experience in:

  • A learning organization
  • Training administration (preferred but not required)
  • Customer service

Requirements

  • Knowledge of and experience with learning management systems (preferred but not required).
  • Experience in Microsoft Office suite or Google’s G Suite.
  • Team-oriented but self-motivated and able to work with minimal supervision.
  • Demonstrated attention to detail, strong quality focus, and well organized.
  • Successful prioritization of work requirements and multitasking, as necessary.
  • Analytical and problem solving skills.
  • Client focused to build and maintain professional working relationships.
  • Ability to remain flexible and adaptable to constant change.
  • Effective oral and written communication skills with clients, leadership and team members

We offer

  • Individual approach to each employee
  • Possibility to choose type of contract (b2b also)
  • Benefit package (MultiSport card, private medical care)
  • Work in an international environment
  • Stable and long-term cooperation
  • Unlimited growth and development opportunity
  • Opportunity to work with a leading provider of engineering and technology consultancy in Europe (Alten Group)
  • Referral program
  • Social events
  • Relocation support & relocation package
ALTEN Polska

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi