Administrative Assistant with Swedish
Miejsce pracy: WarszawaCo będzie należało do Twoich obowiązków?
- Bieżące wsparcie szwedzko-języcznych managerów w codziennej pracy
- Dbanie o kalendarz oraz agendę spotkań
- Organizacja zagranicznych podróży służbowych oraz ich rozliczanie
- Wsparcie administracyjne (tj. przygotowywanie umów, dokumentacji)
- Przygotowywanie prezentacji i niezbędnych informacji na spotkania
- Bycie wsparciem w codziennych zadaniach
Wymagania:
- Znajomość języka szwedzkiego oraz angielskiego w stopniu biegłym
- Znajomość pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej/ administracyjnej
- Chęć do pracy na stanowisku asystenckim
- Dostępność do pracy na pełen etat
- Komunikatywność i otwartość
Oferujemy:
- Umowę o pracę w międzynarodowej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię roczną
- Szansę na zdobycie doświadczenia w dużej, międzynarodowej firmie
- Przyjazne środowisko pracy w centrum Warszawy
- Pakiet benefitów : karta Multisport, opieka medyczna, karta lunchowa, ubezpieczenie
- Dofinansowanie do nauki j. obcych
- Szeroki pakiet szkoleń
- Soki i owoce w biurze
- Możliwość pracy z domu kilka razy w miesiącu
Oferta dotyczy pracy stałej.