Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Adecco - Specjalista ds. Administracji Personalnej
Miejsce pracy: WarszawaDo Twoich zadań należeć będzie w szczególności:
• Obsługa kadrowa pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie rachunków do umów zleceń , archiwizowanie dokumentacji)
• Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami
• Wystawianie faktur
• Rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych
• Koordynacja pracowników tymczasowych
• Raportowanie do Klienta i Przełożonego
Bądź na TAK jeśli:
• Masz doświadczenie na podobnym stanowisku
• Dobrze znasz przepisy prawa pracy i zagadnienia z zakresu kadr
• Posługujesz się programem Microsoft Navision lub innym programem kadrowo - płacowym
• Znasz język angielski
• Posiadasz praktyczną znajomość pakietu MS Office
• Jesteś zmotywowany do pracy i nastawiony na wytrwałą realizację założonych celów
• Potrafisz pracować pod presją czasu
• Posiadasz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
Czego z nami doświadczysz:
• Pracy w renomowanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Prywatnej opieki medycznej i pakietu dodatkowych benefitów
• Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
• Niekonwencjonalnych pomysłów, np. na świętowanie Twoich urodzin, spędzanie wakacyjnych piątków, czy celebrowanie jubileuszu pracy
• Ducha zespołowości, gdy rwiemy się do zwycięstwa rynkowego i... w międzynarodowym Turnieju Siatkarskim Adecco
• Ludzkiego spełnienia, gdy zmieniamy na lepsze życie ludzi w potrzebie, m.in. dzięki inicjatywie Win4Youth.com
Numer referencyjny: WA2/21072016/A3WA2/BD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.