Accountant
Warszawa Accountant
Warszawa
NR REF.: 1115422
Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby zainteresowanej rozwojem na stanowisku:
Księgowej/Księgowego
Od Kandydatów oczekujemyprzynajmniej 2-3 letniego doświadczenia zawodowego w obszarze finansowo-księgowym, znajomości programu FK Symfonia, znajomości programu Autostacja - które będzie dodatkowym atutem. Ważna jest znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office, szczególnie Excela. Osoba na tym stanowisku musi posiadać wiedzę z zakresu procedur księgowych, obowiązujących przepisów prawnych, dotyczących księgowości. Wymagana jest znajomość języka angielskiego w stopniu przynajmniej dobrym B1/B2. Osoba na tym stanowisku powinna posiadać umiejętność pracy w zespole oraz odznaczać się dobrą organizacją czasu pracy, a także powinna być samodzielna oraz zaangażowana w swoje obowiązki.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dekretowanie i księgowanie dokumentów, księgowanie rezerw, wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów. Dodatkowo do obowiązków będzie należała analiza rozrachunków z odbiorcami i dostawcami oraz potwierdzenia sald, nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentów kosztowych, wsparcie przy uzgadnianiu VAT, archiwizowanie dokumentów oraz kontrolowanie ich kompletności.
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, szerokie możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
Warszawa
NR REF.: 1115422
Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby zainteresowanej rozwojem na stanowisku:
Księgowej/Księgowego
Od Kandydatów oczekujemyprzynajmniej 2-3 letniego doświadczenia zawodowego w obszarze finansowo-księgowym, znajomości programu FK Symfonia, znajomości programu Autostacja - które będzie dodatkowym atutem. Ważna jest znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office, szczególnie Excela. Osoba na tym stanowisku musi posiadać wiedzę z zakresu procedur księgowych, obowiązujących przepisów prawnych, dotyczących księgowości. Wymagana jest znajomość języka angielskiego w stopniu przynajmniej dobrym B1/B2. Osoba na tym stanowisku powinna posiadać umiejętność pracy w zespole oraz odznaczać się dobrą organizacją czasu pracy, a także powinna być samodzielna oraz zaangażowana w swoje obowiązki.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za dekretowanie i księgowanie dokumentów, księgowanie rezerw, wycen walutowych, rozliczeń międzyokresowych kosztów. Dodatkowo do obowiązków będzie należała analiza rozrachunków z odbiorcami i dostawcami oraz potwierdzenia sald, nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentów kosztowych, wsparcie przy uzgadnianiu VAT, archiwizowanie dokumentów oraz kontrolowanie ich kompletności.
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, szerokie możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.