Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Obecnie do swojego małego zespołu poszukujemy nieocenionego wsparcia w obszarze sprzedaży produktów SiDLY w roli Account Managera Polska .
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
Pozyskiwanie klientów biznesowych i instytucjonalnych m.in. w obszarze opieki senioralne;
Współpraca z samorządami, JST oraz biznesem;
Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert dedykowanych dla klienta;
Analiza rynku pod kątem nowych kanałów sprzedażowych i dostosowania produktu do klienta;
Budowanie długofalowych relacji z klientami;
Uczestnictwo w konferencjach i targach branżowych;
Prowadzenie prezentacji produktowych;
Raportowanie do zarządu.
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
Wynagrodzenie stałe uzależnione od doświadczenia + prowizja sprzedażowa + możliwość partycypacji w wynikach firmy;
Telefon i komputer służbowy;
Pracę w młodym, ambitnym zespole w biurze w Warszawie;
Pracę w innowacyjnym, wielkokrotnie nagradzanym projekcie o dużych możliwościach rozwojowych, którego celem jest poprawa życia i lepszy dostęp do opieki;
Swobodę działania;
Benefity pozapłacowe za efektywność sprzedażową.
Oczekujemy od Ciebie:
Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
Doświadczenie we współpracy z jednostkami samorządowymi,
Znajomości języka angielskiego na poziomie min B2 mile widziana;
Zaangażowania w projekt i bardzo dobrej organizacji pracy;
Wysoko rozwiniętych umiejętności prezentacyjnych i negocjacyjnych;
Prawa jazdy kat. B.
Znajomość branży telemedycznej lub opiekuńczej mile widziana.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?