Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holdingu finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników i zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.

Więcej informacji na nasz temat: www.elavon.pl
Elavon Financial Services Limited Sp. z o.o.

Account Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Account Manager będzie odpowiedzialny za realizowanie celów retencyjnych i sprzedażowych dla portfela istniejących Klientów Elavon z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. W toku swoich działań Account Manager realizuje strategię kontaktu z Klientem mającą na celu utrzymanie Klienta oraz rozwój współpracy pomiędzy Elavon a Klientem. Account Manager utrzymuje pozytywne relacje z Klientem poprzez analizę jego potrzeb, dobór gamy produktowej, rozwijanie współpracy i optymalizację warunków handlowych.

Główne zadania:

  • Osiąganie wyznaczonego poziomu utrzymania Klientów;
  • Realizacja celów sprzedażowych związanych z rozwijaniem współpracy z Klientami na dodatkowe lokalizacje, rozwój sieci franczyzowych, poprzez polecenia oraz poprzez cross-selling i up-selling produktowy;
  • Negocjacje warunków handlowych;
  • Współpraca z innymi działami Elavon oraz koordynowania działań operacyjnych w celu zapewnienia szybkiej i efektywnej obsługi;
  • Kontakt z Klientem odbywa się poprzez telefon oraz e-mail.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Potwierdzonego sukcesami doświadczenia w środowisku sprzedażowym lub w utrzymaniu Klienta (2-3 letnie doświadczenie B2B / B2C);
  • Silnej motywacji oraz zorientowania na realizację wyznaczonych celów;
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • Umiejętności prowadzenia negocjacji biznesowych;
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy pod presją czasu;
  • Zorientowania na potrzeby Klienta;
  • Zdolności szybkiego uczenia się oraz uwagi na szczegóły;
  • Umiejętności obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office.

Kandydatom na to stanowisko oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat przez firmę zewnętrzną;
  • Prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport;
  • Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;
  • Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku;
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Elavon Financial Services Limited Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi