Opis stanowiska pracy
Firma POINT Sp. z o.o. powstała aby oferować swoim Klientom kompleksowe rozwiązania z dziedziny szeroko pojętego bezpieczeństwa systemów informatycznych. Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Account Manager
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż rozwiązań i usług związanych z infrastrukturą i bezpieczeństwem IT poprzez aktywne zdobywanie nowych klientów oraz utrzymanie długofalowych relacji z dotychczasowymi.
Od idealnych kandydatów oczekujemy:
- 2 letniego doświadczenia w sprzedaży produktów i rozwiązań IT
- umiejętności aktywnego pozyskiwania nowych klientów
- umiejętności analizy potrzeb klientów i doradztwa w zakresie doboru właściwych rozwiązań IT
- umiejętności przeprowadzania prezentacji i negocjacji u osób decyzyjnych
- nastawienia na realizację celów
- wysokiej kultury osobistej oraz łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- dyspozycyjności
- umiejętności pracy w zmieniającym się środowisku biznesowym
Oferujemy:
- pracę w rozwijającej się od 17 lat i stabilnej finansowo firmie
- stałe wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy
- premie bez ograniczeń zależne jedynie od własnych efektów i zaangażowania
- umowę o pracę lub inne formy zatrudnienia, dogodne dla kandydata
- elastyczne godziny pracy
- możliwość użytkowania samochodu służbowego
- szkolenia w kraju i za granicą
Prosimy o dołączenie następującej klauzuli o ochronie danych osobowych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Oferty z aktualnym zdjęciem kandydata prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj"
Prezentacja firmy
Firma Point specjalizuje się w sprzedaży zintegrowanych rozwiązań do bez...
Firma Point specjalizuje się w sprzedaży zintegrowanych rozwiązań do bezpieczeństwa sieci komputerowych oraz świadczeniu usług, polegających na instalacji, konfiguracji oraz szkoleniu administratorów sieci komputerowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/06/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca IT - Sprzedaż, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Konsulting