Opis stanowiska pracy
Jesteśmy agencją full service. Nasze doświadczenie to 15 lat na rynku reklamy i wsparcia sprzedaży. Ogromny bagaż doświadczenia przełożył się na dziesiątki dużych realizacji, kampanii marketingowych i sprzedażowych, a także setki mniejszych działań.
W chwili obecnej poszukujemy osób na stanowisko:
Account Manager
Miasto: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa obecnych i nowych Klientów agencji, głównie w projektach związanych z produkcją materiałów reklamowych, ale nie tylko.
- Projektowanie i nadzór nad realizacją kampanii reklamowych, działań promocyjnych, eventów.
- Aktywna współpraca sprzedażowa z klientem
- Dbanie o jakość i terminowość realizowanych projektów
- Tworzenie i kontrolowanie kosztów zewnętrznych i wewnętrznych projektu
- Współpraca z pozostałymi działami agencji
Wymagania
- Minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego
- Doświadczenie w branży reklamowej
- Praktyczną wiedzę dotyczącą poligrafii (druk wysokonakładowy, druk wielkoformatowy)
- Prawo jazdy kat. B (czynne)-warunek konieczny
Poszukujemy osób komunikatywnych, zmotywowanych, zaangażowanych, umiejących radzić sobie pod presją czasu. Osób z pozytywnym podejściem, chętnych rozwijać swoje umiejętności. Kreatywnych, dokładnych i pracowitych, umiejących cieszyć się mniejszymi i większymi sukcesami
Oferujemy:
- Krew, pot i łzy każdego dnia, w zamian gwarantujemy współmierną do włożonego wysiłku satysfakcję z możliwości realizowania własnych pomysłów.
- Ciężką pracę, gdyż walczymy o każdy projekt do końca, ale w przyjaznej i swobodnej atmosferze.
- Stałe zatrudnienie w niepowtarzalnym i dynamicznym zespole
- Nowe wyzwania każdego dnia
- Możliwość rozwinięcia skrzydeł
- Brak dresscod’u i korpo stajlu jest naszym niezaprzeczalnym atutem;)
Generalnie jeśli widzisz się w pracy w dynamicznie rozwijającej się agencji reklamowej i nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych, aplikuj!
Prezentacja firmy
Jesteśmy agencją full service. Nasze doświadczenie to 14 lat na r...
Jesteśmy agencją full service. Nasze doświadczenie to 14 lat na rynku reklamy i wsparcia sprzedaży.
Ogromny bagaż doświadczenia przełożył się na dziesiątki dużych realizacji, kampanii marketingowych , sprzedażowych i setki mniejszych działań.
Nasze realizacje doceniono nie tylko na polskim ale i zagranicznym rynku.
Analizujemy rynek i szukamy najlepszych mechanizmów pozwalających zrealizować zamierzone cele.
Team InCubi to 15 osób pracujących w Centrali Agencji oraz rozbudowana struktura terenowa.
Nasze obszary działalnośći możemy podzielić na 4 główne obszary:
Kreacja, Events, Trade Marketing i BTL, Interactive.
Aby dowiedzieć się więcej zapraszamy na nasza stronę internetową.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/07/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Reklama / Komunikacja, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi