Konica Minolta Business Solutions Polska
Globalny dostawca kompleksowych rozwiązań i usług IT, optymalizujących procesy biznesowe związane z zarządzaniem dokumentami. Specjalizujemy się w doradztwie biznesowym, oferując szereg wiodących na świecie systemów druku. Jesteśmy liderem w dziedzinie technologii, regularnie inwestujemy w badania i rozwój, wyznaczając przy tym wysokie standardy na rynku.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Account Manager
Miejsce pracy: OlsztynZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Aktywna sprzedaż rozwiązań i urządzeń z oferty Konica Minolta klientom końcowym, czyli firmom prywatnym oraz instytucjom publicznym, co oznacza:
- analizę potencjału sprzedażowego podległego terenu oraz opracowywanie planów działania
- aktywne nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami
- spotkania z potencjalnymi klientami, badanie potrzeb, budowanie relacji
- koordynacja procesu analizy środowiska wydruku u klienta
- dobór i negocjacja oferty
- obsługa posprzedażowa klienta (nietechniczna)
Współpraca i rozwijanie relacji z dotychczasowymi klientami poprzez:
- stałe utrzymywanie i rozwijanie relacji
- badanie potrzeb i doradztwo dla klientów
- wspieranie klientów w zakresie procesów związanych z obiegiem dokumentów
WYMAGANIA:
- Min. roczne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej B2B (mile widziane branże: IT, inżyniera, nowoczesne technologie, logistyka, telekomunikacja)
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (atutem będą studia ukończone na renomowanych uczelniach z zakresu nauk ekonomicznych, biznesu lub techniczne/nauk ścisłych)
- Dynamiczna osobowość cechująca się silną orientacją na rezultaty, zaangażowaniem oraz samodzielnością w działaniu
- Gotowość do pracy na stanowisku o niestacjonarnym charakterze
- Doskonałe zdolności interpersonalne
- Zdolności analityczne
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Dodatkowym atutem będzie wiedza z obszaru IT i nowoczesnych technologii
OFERUJEMY:
- Pełne wyzwań miejsce pracy w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży w Polsce
- Atrakcyjny, otwarty system prowizyjno-premiowy, uzależniony od indywidualnych wyników pracy
- Jasny system rozwoju osobistego w ramach Firmy (ścieżka kariery), umożliwiający awans po spełnieniu odpowiednich kryteriów w zakresie wyników sprzedaży
- Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez Firmę, w tym dla członków najbliższej rodziny (dzieci, małżonka) oraz możliwość korzystania z karty sportowej dofinansowywanej przez Firmę
- Nowoczesne narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy, z możliwością ich wykorzystania do celów prywatnych
- Pakiet szkoleniowy rozwijający wiedzę merytoryczną oraz umiejętności osobiste, w tym dostęp do międzynarodowej bazy wiedzy
- Pracę z najnowocześniejszymi rozwiązaniami i urządzeniami na rynku IT, możliwość uczestnictwa we wprowadzaniu na rynek polski innowacyjnych rozwiązań z obszaru automatyki biurowej w Polsce
- Przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole
PROCES REKRUTACJI:
- Wybrane osoby są zapraszane na rozmowy z przyszłym przełożonym oraz działem HR
- Wybór najlepszego kandydata zostaje dokonany w oparciu o kompleksową ocenę wyników rozmowy oraz aplikacji kandydata
- Każdy kandydat, który zostanie zaproszony na rozmowy otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją (również osoby, którym nie zostanie przedstawiona oferta zatrudnienia)
- W trakcie rozmów kwalifikacyjnych mogą pojawić się elementy studiów przypadków lub symulacje sytuacji zawodowych
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.