Opis stanowiska pracy
ITPunkt Sp. z o.o. - dostawca nowoczesnych rozwiązań informatycznych do swojego oddziału w Krakowie poszukuje osób na stanowisko:
Account Manager
Obowiązki:
- Reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami i Partnerami
- Aktywne pozyskiwanie Klientów i ich bieżąca obsługa
- Rozwój sprzedaży poprzez realizację założonych celów
- Analiza potrzeb i doradztwo w zakresie rozwiązań IT
- Przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenia prezentacji i negocjacji
Wymagania
Kompetencje:
- Dobra znajomość branży IT, szczególnie sprzętu klasy enterprise
- Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z Klientem
- Skuteczne umawianie spotkań (telefonicznie)
- Umiejętność przygotowywania ofert handlowych, prowadzenia prezentacji i negocjacji
- Znajomość procesu sprzedaży w branży IT
- Bardzo dobra organizacja pracy
Doświadczenie:
- Minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży B2B w branży IT (mile widziane doświadczenie w sprzedaży sprzętu i oprogramowania producentów takich jak Dell, HP, IBM, Fujitsu, VMware, Oracle, Microsoft itp.)
- Doświadczenie w prowadzeniu samochodu (czynne prawo jazdy kat. B)
Cechy:
- Zaangażowanie i sumienność
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu
- Mmotywacja i orientacja na realizację założonych zadań
- Umiejętność organizowania czasu pracy
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista
Oferujemy
- Umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym
- Stałe wynagrodzenie zasadnicze oraz premię adekwatną do osiągnięć
- Niezbędne narzędzia pracy
- Dostęp do najnowszych technologii
- Prywatną opiekę medyczną
- Dużą samodzielność i odpowiedzialność
Prezentacja firmy
ITPunkt Sp. z o.o. jest dostawcą nowoczesnych usług informatycznych oraz...
ITPunkt Sp. z o.o. jest dostawcą nowoczesnych usług informatycznych oraz pierwszym w Polsce Partnerem firmy Dell EMC na najwyższym poziomie Titanium.
ITPunkt dostarcza najnowocześniejsze narzędzia informatyczne, bazując na rozwiązaniach światowej klasy producentów. Fundament naszej firmy stanowią ludzie, dysponujący ekspercką wiedzą i bogatym doświadczeniem w obsłudze dużych, wymagających Klientów. Od 2010 roku ITPunkt posiada status autoryzowanego partnera wdrożeniowego firmy Dell (DPS), co stanowi potwierdzenie najwyższego poziomu świadczonych usług wdrożeniowych.
Naszym celem jest niesienie wsparcia informatycznego w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, dopasowując rozwiązania do jego potrzeb. Najwyższym priorytetem naszej aktywności jest bezpieczeństwo danych i informacji oraz bezawaryjne działanie sprzętu u naszych Klientów. Współpracujemy razem od kilku lat, co pozwoliło nam wykrystalizować zespół, który jest świadomy odpowiedzialności za Klienta oraz za siebie.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/12/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Czas trwania umowy
- 3 miesiące
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 5 000PLN - 7 000PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- Tak, premia adekwatna do wyników
- Branża / kategoria:
- Praca IT - Sprzedaż