click apps Sp. z o.o.

Account Manager

Miejsce pracy: Kraków

Opis stanowiska:

  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach z klientami
  • Zbieranie opinii klientów na temat oferowanego produktu
  • Praca na innowacyjnym narzędziu
  • Monitoring Internetu i Social Media
  • Praca z przyjaznymi narzędziami do zarządzania pracą i kontaktem z klientem (CRM), dzięki którym Twoja praca będzie bardziej zorganizowana i przyjemniejsza
  • Opracowanie miesięcznego planu i raportu działań dla zarządu firmy.
  • Przygotowywanie maili marketingowych i transakcyjnych dla Klientów firmy

Wymagania:

  • Wiedza na temat branży e-commerce.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Zaangażowania i dynamizmu w działaniu.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne.
  • Zdolności interpersonalne.
  • Samodzielność.
  • Chęć nauki

Mile widziane:

  • Doświadczenie (praktyka) na podobnym stanowisku
  • Znajomość dowolnego systemu CRM lub systemu do monitoringu

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie, umowa o pracę po okresie próbnym
  • Indywidualną ścieżkę rozwoju kariery zawodowej.
  • Stałą integrację wewnątrz zespołu poprzez wydarzenie branżowe i wyjazdy integracyjne.
  • Pracę w przyjaznym, dynamicznie rozwijającym się zespole specjalistów.
  • Możliwość pracy z największymi sklepami internetowymi w Polsce, oraz możliwość zdobycia bardzo specjalistycznej wiedzy
  • Pracę w centrum Krakowa w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze.
  • Benefity dla pracowników - MultiSport Plus oraz pakiety medyczne
  • Napoje zimne, ciepłe i gorące za free i do oporu.
Zainteresowany/a? Prześlij nam swoje CV!

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi