Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • aktywna sprzedaż usług pracy tymczasowej oraz rekrutacji w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw
  • budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
  • umawianie spotkań, ofertowanie, prowadzenie negocjacji

 

Wymagania

Wymagania:

  • doświadczenie w sprzedaży B2B - przede wszystkim w sprzedaży usług HR
  • znajomość regionalnego rynku pracodawców – potencjalnych klientów Aterima
  • mile widziane doświadczenie w Agencji Pracy Tymczasowej, znajomość ustawy dot. pracy tymczasowej oraz kodeksu pracy
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Word, MS Excel)
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne
  • samodzielność w działaniu i ukierunkowanie na cel
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • umowa o pracę w pełnym wymiarze godzinowym
  • dużą samodzielność w zakresie realizowanych zadań
  • pracę w przyjaznej atmosferze, niekorporacyjne podejście do pracownika
  • wynagrodzenie podstawowe + dodatkowe prowizyjne
  • narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych obowiązków, w tym dostęp do najnowszych technologii informatycznych wsparcia sprzedaży i obsługi klienta
  • możliwość zdobycia gruntownego doświadczenia
  • po okresie próbnym - dostęp do pakietu benefitów (sportowy, medyczny, edukacyjny)

Dodatkowe informacje:

Aby poznać nas lepiej zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www, naszego profilu na facebooku lub naszego kanału na YouTube.

 

Prezentacja firmy

ATERIMA jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną agenc... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/04/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi