Opis stanowiska pracy
Szukamy:
Account Managera - osoby odpowiedzialnej za sprzedaż i rozwój powierzchni reklamowej portalu parentingowego
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będą:
- stała rozbudowa portfela klientów agencji
- utrzymywanie relacji z klientami na jak najwyższym poziomie
- koordynacja procesów towarzyszących wdrażaniu kampanii
- stałe podnoszenie własnych kompetencji w zakresie oferowanych przez agencję usług
W ramach tego stanowiska oferujemy:
- pracę w młodym i zgranym zespole o wysokiej dynamice rozwoju
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i ciągły rozwój zawodowy (szkolenia z zakresu marketingu on-line)
- atrakcyjne wynagrodzenie
- przyjazną i twórczą atmosferę pracy
- dostęp do wszystkich narzędzi potrzebnych do wykonywania powierzonych obowiązków
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- 2-3 lata doświadczenia w sprzedaży powierzchni reklamowej online
- mile widziane doświadczenie w branży dziecięcej
- umiejętność kształtowania długookresowych relacji z Klientami
- determinacja w realizacji celów sprzedażowych, nastawienie na efekt
- komunikatywność, otwartość, kreatywność
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- umiejętność tworzenia ofert i prezentacji, negocjacji
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji: CV, listu motywacyjnego na adres: kariera(at)fineartmedia(dot)pl
Prezentacja firmy
Fine Performance Sp. z o.o.
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/11/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa o dzieło
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Internet / e-commerce, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta