#

Account Manager- wsparcie Klienta na rynku niemieckim

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Account Manager- wsparcie Klienta na rynku niemieckim

Miejsce pracy: Kraków
6-26-51387

Dla światowego dystrybutora w branży life and science oferującego rozwiązania techniczne poszukujemy osoby do zespołu wspierającego Klientów na rynku niemieckim, na stanowisko Specjalistay ds. obsługi klienta .

Zakres odpowiedzialności:
- zarządzanie relacjami z istniejącymi klientami
- zarządzanie wycenami dla Klienta
- odpowiadanie na zapytania Klienta (głównie zapytania mailowe i telefoniczne)
- codzienna współpraca z działem sprzedaży w Niemczech
- realizacja powierzonych zdań w ściśle określonym czasie
- przygotowywanie raportów i utrzymanie aktualnych danych w systemach
- wspólpraca z pozosyałymi departementami firmy(ksiegowość, inżynierowie)

Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1)
- dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- doświadczenie w obszarze kontaktu z Klientem
- doświadczenie w sprzedaży
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole oraz w środowisku międzynarodowym
- zainteresowanie nowymi technologiami będzie dużym atutem
- znajomość MS Office

Korzyści:
- atrakcyjne wynagrodzenie + bonus finansowy
- pakiet socjalny, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, prywatna opieka medyczna
- możliwość uczestnictwa w wielu szkoleniach,
- kursy językowe
- miejsce parkingowe
- dodatkowe 4 dni urlopu
- przyjazna nieformalna atmosfera w pracy, dynamiczny zespół międzynarodowy

Agencja zatrudnienia numer 812.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi