Account Manager w dziale SEO/SEM Kamikaze odpowiada za obsługę klientów i nadzoruje realizację projektów z zakresu marketingu w wyszukiwarkach. Do jego obowiązków należy m.in.:
• utrzymywanie pozytywnych relacji z powierzonymi do opieki klientami,
• analiza briefów marketingowych, opracowywanie i prezentacja ofert,
• zarządzanie projektami i koordynacja działań zespołu projektowego.
Account Manager w Kamikaze powinien mieć:
• doświadczenie w bezpośredniej pracy z klientem, najlepiej na podobnym stanowisku,
• dobrą znajomość produktów reklamowych Google,
• podstawową wiedzę z zakresu pozycjonowania,
• doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów związanych z komunikacją marketingową w internecie,
• umiejętność pracy z briefem, dobrą znajomość nowości i trendów w marketingu,
• nastawienie na realizację celów klientów – podejście biznesowe i strategiczne,
• doskonałe zdolności organizacyjne oraz doświadczenie w zarządzaniu czasem swoim i innych,
• znajomość języka angielskiego.
Kamikaze to jedna z czołowych agencji interaktywnych w Polsce. Od... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.