Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!
Account Manager E-commerce
Miejsce pracy: 31-280 KrakówOd ponad 3 lat rozwijamy dynamicznie naszą usługę Shoper Premium, która dedykowana jest dla dużych i średniej wielkości sklepów internetowych poszukujących profesjonalnego wsparcia oraz stabilnego narzędzia do rozwijania swojego biznesu online. Wśród naszych klientów znalazło się już kilkuset klientów w tym m.in. takie marki / osoby jak : Wawel S.A. , Kinga Rusin, Rafał Jonkisz, Fridge.pl, Yanosik, Kruger&Matz, Zophia Stylistka, które na co dzień obsługujemy i wspieramy w rozwoju e-commerce.
O stanowisku:
Aktualnie poszukujemy handlowca, która wesprze nas w sprzedaży oprogramowania Shoper wraz z usługą Premium. Poszukujemy osoby, która ma doświadczenie w software house lub agencji interaktywnej / reklamowej i chciałaby je wykorzystać na skalę projektu SaaS (tysiące klientów Shoper jak baza wyjściowa, dziesiątki zapytań miesięcznie o Shoper Premium ze strony www.shoper.pl, tysiące triali jako baza potencjalnych klientów oraz budżet na prowadzenie działań akwizycyjnych spoza wewnętrznych baz).
Rola Account Managera:
- Sprzedaż sklepów internetowych (Shoper Premium) w oparciu o najpopularniejszą w Polsce platformę Shoper
- Dobór rozwiązań i usług e-commerce dla - dla Klientów posiadających indywidualne wymagania.
- Prowadzenie internetowych prezentacji i szkoleń z e-commerce oraz z produktu (webinar’ów)
- Aktywna współpraca z aktualnymi klientami
Jakich umiejętności potrzebujesz? :
- Znajomość rynku i technologii e-commerce i/lub usług hostingowych,
- Obycie biznesowe w branży IT lub e-commerce,
- Doświadczenie w sprzedaży internetowej (idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce)
- Umiejętności prowadzenia skutecznej sprzedażowej komunikacji (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm,
- Znajomość mechanizmów działania sklepów internetowych
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami internetowymi,
- Samodzielność, asertywność
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
A ponadto, oferujemy Ci:
- umowę o pracę
- na okresie próbnym pracę w godzinach 08.00-16.00
- po okresie próbnym elastyczny czas pracy, co oznacza że możesz pracować w godz. 07.00-18.00
- onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko
- płaską strukturę - dzięki czemu masz większy wpływ na szybszą realizację projektów
- udział w branżowych wydarzeniach - targi, konferencje,szkolenia
- bezpłatny parking dla pracowników
- parking rowerowy
- strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS4 Pro
- zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, wyjścia integracyjne,kawa, owoce i inne…
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
1. W pierwszej kolejności skontaktujemy się z Tobą drogą mailową z prośbą o wykonanie testu on-line, który pomoże nam określić Twoją wiedzę z tematyki e-commerce.
2. Wybranych kandydatów zaprosimy na bezpośrednią rozmowę wraz z prośbą o wykonanie zadania rekrutacyjnego na naszej platformie.
3. Podejmujemy decyzję
4. Witamy w zespole