#

Account Manager E-commerce

Shoper

31-280 Kraków, małopolskie

Shoper
Shoper to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, pozwalając na swobodną i profesjonalną sprzedaż online. Z naszego oprogramowania korzysta ponad 15 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.

Jeśli też jesteś pasjonatą e-handlu oraz nowych technologii, uwielbiasz wyzwania i chcesz mieć realny wpływ na rozwój najbardziej dynamicznej branży na świecie – dołącz do nas!

Account Manager E-commerce

Miejsce pracy: 31-280 Kraków

Od ponad 3 lat rozwijamy dynamicznie naszą usługę Shoper Premium, która dedykowana jest dla dużych i średniej wielkości sklepów internetowych poszukujących profesjonalnego wsparcia oraz stabilnego narzędzia do rozwijania swojego biznesu online. Wśród naszych klientów znalazło się już kilkuset klientów w tym m.in. takie marki / osoby  jak : Wawel S.A. , Kinga Rusin, Rafał Jonkisz, Fridge.pl, Yanosik, Kruger&Matz, Zophia Stylistka, które na co dzień obsługujemy i wspieramy w rozwoju e-commerce.

O stanowisku:

Aktualnie poszukujemy handlowca, która wesprze nas w sprzedaży oprogramowania  Shoper wraz z usługą Premium. Poszukujemy osoby, która ma doświadczenie w software house lub agencji interaktywnej / reklamowej i chciałaby je wykorzystać na skalę projektu SaaS (tysiące klientów Shoper jak baza wyjściowa, dziesiątki zapytań miesięcznie o Shoper Premium ze strony www.shoper.pl, tysiące triali jako baza potencjalnych klientów oraz budżet na prowadzenie działań akwizycyjnych spoza wewnętrznych baz). 

Rola Account Managera:

  • Sprzedaż sklepów internetowych (Shoper Premium) w oparciu o  najpopularniejszą w Polsce platformę Shoper
  • Dobór rozwiązań i usług e-commerce dla - dla Klientów posiadających indywidualne wymagania.
  • Prowadzenie internetowych prezentacji i szkoleń z e-commerce oraz z produktu (webinar’ów)
  • Aktywna współpraca z aktualnymi klientami

Jakich umiejętności potrzebujesz? :

  • Znajomość rynku  i technologii e-commerce i/lub usług hostingowych,
  • Obycie biznesowe w branży IT lub e-commerce,
  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej (idealnie produktów i usług SaaS w branży e-commerce)
  • Umiejętności prowadzenia skutecznej sprzedażowej komunikacji (telefon, mail) na wszystkich poziomach organizacji, zarówno pracownicy operacyjni, kierownicy jak i właściciele firm,
  • Znajomość mechanizmów działania sklepów internetowych
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami internetowymi,
  • Samodzielność, asertywność
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy

A ponadto, oferujemy Ci:

  • umowę o pracę

  • na okresie próbnym pracę w godzinach 08.00-16.00

  • po okresie próbnym elastyczny czas pracy, co oznacza że możesz pracować w godz. 07.00-18.00

  • onboarding- pełne wsparcie i wdrożenie na stanowisko

  • płaską strukturę - dzięki czemu masz większy wpływ na szybszą realizację projektów

  • udział w branżowych wydarzeniach - targi, konferencje,szkolenia 

  • bezpłatny parking dla pracowników

  • parking rowerowy

  • strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS4 Pro
  • zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, wyjścia integracyjne,kawa, owoce i inne…

Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

1. W pierwszej kolejności skontaktujemy się z Tobą drogą mailową z prośbą o wykonanie testu on-line, który pomoże nam określić Twoją wiedzę z tematyki e-commerce.
2. Wybranych kandydatów zaprosimy na bezpośrednią rozmowę wraz z prośbą o wykonanie zadania rekrutacyjnego na naszej platformie.
3. Podejmujemy decyzję
4. Witamy w zespole

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi