Opis stanowiska pracy
- planowanie i realizacja projektów PR
- bieżący kontakt z klientem
- przygotowywanie i redakcja materiałów prasowych
- kontakty z dziennikarzami
- organizacja eventów
- przygotowywanie i rozliczanie budżetu
- przygotowywanie prezentacji, ofert, raportów
Gwarantowane: możliwość nauki i rozwoju w dynamicznie rozwijającej się agencji, czego dowodem są liczne nagrody oraz wieloletnie projekty.
Wymagania
- minimum 2-3-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów PR po stronie agencji,
- umiejętność współpracy z różnymi grupami interesariuszy,
- doświadczenie w kontaktach z mediami, dobra znajomość rynku mediów
- zdolności komunikacyjne, lekkie pióro i umiejętność redagowania tekstów PR
- samodzielność, kreatywność, dobra organizacja pracy, rzetelność i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
- znajomości języka angielskiego
- sprawna obsługa pakietu MS Office
- zdrowy rozsądek i poczucie humoru
Prezentacja firmy
Garden of Words to założona w 2007 roku, pierwsza w Polsce i jedn...
Garden of Words to założona w 2007 roku, pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych na świecie, agencja komunikacji marketingowej uwzględniająca kobiece kody komunikacji.
Potrafimy skuteczne docierać do grupy konsumenckiej kobiet, nie wykluczając mężczyzn. Znamy najnowszą segmentację Polek - tworząc strategię opieramy działania na szczegółowych informacjach na temat wybranej grupy docelowej.
W ciągu 5 lat swojej działalności na polskim rynku agencja Garden of Words zbudowała rozpoznawalną i uznaną markę. O jej silnej pozycji świadczy nie tylko bogate portfolio klientów, wśród których znajdują się najbardziej znane i cenione firmy na świecie, ale także liczne nagrody otrzymane w krajowych i międzynarodowych konkursach. Agencja Garden of Words jest m.in. dwukrotnym zdobywcą prestiżowych statuetek Stevie Awards nazywanych Oskarami w świecie biznesu, które otrzymała w latach 2011 i 2012 za zrealizowane projekty z zakresu CSR. Efektem odnoszonych sukcesów jest założenie siostrzanej agencji Garden of Words TTL, specjalizującej się w stricte marketingowych działaniach.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/02/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media